Saturday, September 19, 2009

他...不开心了...~

他...

刚才我才知道原来他放弃了他的爱情...

他是真的放弃了吗...

为什么他这么容易就放弃...

很不专一呢,不可以这样啊...

我以为他会像我一样努力的追求自己的爱情...

结果我错了...

今天他告诉我他痛苦了两天...

我听了后真的很心疼...

我以为他会很开心而且也会和那个女生在一起...

我好想安慰他,但是他却说没事...

难道让我关心一下也不能吗...

为什么不说谎让我安慰一下...

他问我是不是放弃他了...

但是我却没有回答...

因为我不想回答...

我不想要放弃他,但是我却不可以这样做...

所以我只好忍痛慢慢学着放弃他了...

因为我知道他一定不会回头望一望在他身后的我...

算了吧,我还是会祝福他的!

加油加油加油~~~~~

5 comments:

Yeine said...

U go make him happy den~

jasminetwy said...

i want to make him happy de..but...he said he nothing,and didnt sad!and said he very optimistic de!
then i believe lo..haiz let me care him a while also cant

Yeine said...

lol~like tat means dun wan let u worry mah~gud lar~xD

Yunie Sin said...

y like tat d?

jasminetwy said...

-haha >< i don't know him la!just hope he will be okay ^^ haiz..

-er..i also don't know why like that..but he said the girl don't like him wor~i ask why..then he said why need to love someone that don't love you?that's all...TT
oh ya..he also got asked me did i set him free..then i didnt answer..TT